Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Aerospace - Futuristický kokpit moderního letounu
Bílek, Jan ; Bartoň, Radek (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou návrhu vizualizace dat v kokpitu moderního sportovního letadla. Zaměřuje se na využití současných trendů ve vizualizaci letových dat a pojednává o vhodném způsobu zobrazení energetických stavů pro snížení zátěže pilota. Úvodní část práce popisuje letové a motorové veličiny a způsob jejich zobrazení pomocí analogových přístrojů a ve skleněném kokpitu. V práci je také popsáno využití Microsoft Flight Simulatoru jako zdroje letových dat, návrh systému syntetického vidění a zobrazení virtuálního tunelu v obloze.
Návrh zobrazení palubních systémů letounu
Komárek, Jakub ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Práce se zaobírá návrhem a implementací moderního avionického systému do kokpitu civilního letounu Boeing 737 MAX. Konkrétně se jedná o reimplementaci nadhlavového panelu do digitální podoby včetně ovládacích prvků, které jsou primárně ovládány dotykem. Implementace byla zhotovena jako prototyp napojený na simulátor X-Plane 11. Tento prototyp byl následně uživatelsky testován a poznatky z testování jsou shrnuty v závěru práce.
Multifunkční display pro pozemní zdroj
Kincl, Zdeněk ; Kubíček, Michal (oponent) ; Kolka, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo navrhnout koncepci a obvodové zapojení multifunkčního displeje. Jednotka je použita v rámci leteckého pozemního zdroje pro předletovou přípravu vrtulníků. Její hlavní funkcí je monitorování napětí a proudů na střídavé a stejnosměrné síti generátorů, monitorování teplot chladícího vzduchu obou generátorů, měření stavu paliva a v neposlední řadě též zobrazování provozních i poruchových stavů pozemního zdroje. Srdcem celého zapojení je 32-bitový mikroprocesor řady ARM7 od firmy NXP. Všechny informace jsou zobrazovány na grafickém vakuovém fluorescenčním displeji GU256x128.
Návrh zobrazení palubních systémů letounu
Komárek, Jakub ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Práce se zaobírá návrhem a implementací moderního avionického systému do kokpitu civilního letounu Boeing 737 MAX. Konkrétně se jedná o reimplementaci nadhlavového panelu do digitální podoby včetně ovládacích prvků, které jsou primárně ovládány dotykem. Implementace byla zhotovena jako prototyp napojený na simulátor X-Plane 11. Tento prototyp byl následně uživatelsky testován a poznatky z testování jsou shrnuty v závěru práce.
Aerospace - Futuristický kokpit moderního letounu
Bílek, Jan ; Bartoň, Radek (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou návrhu vizualizace dat v kokpitu moderního sportovního letadla. Zaměřuje se na využití současných trendů ve vizualizaci letových dat a pojednává o vhodném způsobu zobrazení energetických stavů pro snížení zátěže pilota. Úvodní část práce popisuje letové a motorové veličiny a způsob jejich zobrazení pomocí analogových přístrojů a ve skleněném kokpitu. V práci je také popsáno využití Microsoft Flight Simulatoru jako zdroje letových dat, návrh systému syntetického vidění a zobrazení virtuálního tunelu v obloze.
Multifunkční display pro pozemní zdroj
Kincl, Zdeněk ; Kubíček, Michal (oponent) ; Kolka, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo navrhnout koncepci a obvodové zapojení multifunkčního displeje. Jednotka je použita v rámci leteckého pozemního zdroje pro předletovou přípravu vrtulníků. Její hlavní funkcí je monitorování napětí a proudů na střídavé a stejnosměrné síti generátorů, monitorování teplot chladícího vzduchu obou generátorů, měření stavu paliva a v neposlední řadě též zobrazování provozních i poruchových stavů pozemního zdroje. Srdcem celého zapojení je 32-bitový mikroprocesor řady ARM7 od firmy NXP. Všechny informace jsou zobrazovány na grafickém vakuovém fluorescenčním displeji GU256x128.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.